Norrskensdrömmar

Bloggen om inredning, trädgård, mat och bakning

Hemmafixdag

Publicerad 2017-04-01 18:34:21 i Allmänt, Inredning, Recept,

Hemsidan har nåt fel så inlägget jag skrev i morse gick inte att publicera. Så jag testar om det funkar nu. 


Vi tog en rejäl sovmorgon i morse och startade dagen med långfrukost. Jag bakade enkla frukostbullar, recept från Mittkök. Såå goda de blev, varma med smör och ost. 

Nu på eftermiddagen har vi putsat fönstren i vardagsrummet och bytt gardiner. Och vilken skillnad det blev. Det blev så ljust och fint. 

Väldigt svårt att få på bild men jag har haft lite svårt för tapeterna och vill gärna tapetsera om men jag vet inte till vad. Men nu fick tapeten helt plötsligt en annan nyans. 


Till mellis idag så bakade vi blåbärsmuffins, farligt goda kan jag säga. 👍😊 

Trevlig lördagskväll till er! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela