Norrskensdrömmar

Bloggen om inredning, trädgård, mat och bakning

Ommöblering

Publicerad 2017-08-19 11:09:42 i Allmänt, Inredning,

Igår kväll fick vi ett ryck, vi skulle bara städa nedervåningen men det slutade med att vi möblerade om i vardagsrummet. ☺️ Det blev så bra!


Nu blommar äntligen den här blomman 😀
Älskar långfrukost på lördagar!

Jag har nästan bytt gardiner och putsat fönstrena i alla rum nu, så härligt! 


Sovrummet

Vi är snart i vecka 33 och det börjar bli rätt så tungt och sömnen är det väl sådär med. Så det blir inte så mycket gjort på dagarna så det känns bra och ha fixat höstfint.


Nu ska jag ställa mig i ordning för vigsel. 
Trevlig helg! 

Kommentarer

Postat av: NORRSKEN EMMA

Publicerad 2017-08-19 11:15:39

så snyggt vardagsrumsbord! älskar marmor =)

ha en bra lördag

Svar: Ja jag med 😊👍 Tack så mycket, ha en fin dag du med!
norrskensdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela