Norrskensdrömmar

Bloggen om inredning, trädgård, mat och bakning

Halva veckan gjord

Publicerad 2017-01-11 21:25:14 i Allmänt, Inredning,

Skriv inläggstext 

Och jag sitter och dricker the ur min nya favoritmugg. Kunde inte låta bli att köpa den när jag var på blomsterhandeln idag. 

Fick med mig lite annat smått och gott också. Sambon har kommit hem från skolan så det känns bra. 😊

De här söta äggkopparna fyndade jag på loppis i somras, de kostade typ ingenting. De är så fina så jag vågar nästan inte använda dem. 😄


Jag är så löjligt stolt över mina orkidéer. De har blommat hur länge som helst nu, och den här blommade ju om till och med!

Jag dras fortfarande med en envis förkylning, håller tummarna att jag inte får en ny bihåleinflammation. Så nu blir det tidig kväll så kanske jag sover bort skiten. 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela