Norrskensdrömmar

Bloggen om inredning, trädgård, mat och bakning

Korthelg

Publicerad 2017-01-15 22:15:31 i Allmänt, Inredning,

Har jobbat idag men nu har jag helg, korthelg iaf, är ledig imorgon så vi ska iväg med bilen på service och medan tänkte vi passa på att shoppa lite. Som sällskap tar vi med oss mormor. 😊

Jag har ju börjat jobba heltid igen nu och vad bortskämd jag varit inser jag när jag börjat sent varenda dag. Nu måste jag kliva upp tidigt igen. Tar väl ett tag innan jag vant mig 😄


Bilden är från en annan dag, men vilket väder vi haft idag. Strålande sol och jättefint, synd bara att det var -20 grader så det var inte direkt läge och vara ute nåt. 

Hoppas på flera sånna dagar nu fast varmare temperatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela