Norrskensdrömmar

Bloggen om inredning, trädgård, mat och bakning

Vårt vardagsrum

Publicerad 2017-01-14 08:26:00 i Allmänt, Inredning,

Börjar faktiskt känna mig riktigt nöjd med vardagsrummet nu, det har varit det rum som jag har haft svårast att få till. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag tycker om tapeterna, men de får vara kvar så länge iaf.

Vi köpte ny soffa när vi flyttade in och den blev superbra.


Den här stringhyllan fanns hos mina föräldrar så den fick genast komma upp

Till veckan kommer förhoppningsvis nya tavlorna som jag beställt, dels till vardagsrummet men också till köket.

Hur underbar är inte den här muggen?!😍 Hittade den på rea i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela