Norrskensdrömmar

Bloggen om inredning, trädgård, mat och bakning

Ingen sovmorgon här inte

Publicerad 2017-07-18 09:14:22 i Allmänt, Trädgård,

Vi har varit bortskämda med sovmorgon hela semestern men imorse gjorde vi morgon redan vid 7. Lika bra och börja vänja sig tills jag börjar jobba igen om två veckor. 😊


Tänkte visa er en liten tur runt gården. 

Vi planterade nytt i pallkragen i våras, jordgubbar, smultron och kryddor. Vi har faktiskt börja fått några jordgubbar.
Den här fina hängkaraganen har tyvärr blommat ut. Men den blommar fantastiskt i gult.
Det finns flera rosenbuskar runt gården. De doftar underbart just nu.
Jag fixade ju i ordning första rabatten tidigare. Jag har planterat några plantor, får fylla på med mera nästa år.

Kommentarer

Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Publicerad 2017-07-18 10:21:01

Men det är ju lite skönt att få en fin morgon. Jag tycker att det är skönt att vara uppe tidigt, men det är jobbigt att gå upp ur sängen :P

Svar: Ja det är ju det. :) Fast jag är nog mer en kvällsmänniska. :)
norrskensdrommar.blogg.se

Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Publicerad 2017-07-26 21:16:41

Jag är också mer kvällsmänniska, tyvärr. Jag vill vara både morgon- och kvällsmänniska :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela