Norrskensdrömmar

Bloggen om inredning, trädgård, mat och bakning

Semester

Publicerad 2017-06-27 21:54:15 i Allmänt, Trädgård,

Hej hallå.


Jag lever, jag har precis gått på semester, vi har börjat bygga en ny bro, vi kommer få tillökning i familjen i oktober, och allt däremellan känns det som. 😊

Till min stora lycka så visade det sig att vi har fulla gräsmattan med styvmorsvioler, så några buketter hann det bli innan vi klippte första gången.


Jag har gjort en ny rabatt bredvid flaggstången så jag har börjat plantera dit några blommor. Hittade den här fina invid ladugården som jag tänkte blir jättefin, men den vill jag absolut inte ha i någon rabatt då den verkar sprida sig som värsta ogräset.. Typiskt!


Vy från köksfönstret

Vi har ju börjat semestern äntligen och nu är vi igång med bygget av farstukvisten/altanen. Det kommer bli superbra, vi bygger ny bro och lägger tak över bron och den här altandelen utanför köksfönstret blir öppen. 

Midsommarhelgen har varit jättefin, även fast det spöregnat hela tiden. Jag har gått in i nåt slags semesterkoma och är såå trött hela tiden.. men det kanske behövs en massa sömn nu också. 


Imorgon ska det bli bättre väder iaf så då fortsätter bygget. 

Ha en fin kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela