Norrskensdrömmar

Bloggen om inredning, trädgård, mat och bakning

2-årskalas

Publicerad 2017-05-09 21:00:02 i Allmänt, Inredning, Recept,

Hej svejs!

Här förbereder vi för fullt inför 2-års kalas på lördag. Hade väl inte tänkt att vi skulle ladda upp med ännu mera VAB-dagar men huvudsaken alla är friska till helgen.
Jag har lyckats få ihop några kaksorter och sen ska jag göra två olika tårtor.
En vanlig gräddtårta med banan och marsankräm och en himmelsk jordgubbstårta. 

Så här såg kalaset och tårtorna ut förra året.

Katarina Königs recept. Supergod och snygg tårta👍
Cakepops fast med vanliga chokladbollar. Mycket enklare och godare om jag får säga själv!

Alltså Köp/Byt/Sälj-sidorna är ju verkligen så bra. Man kan göra så många fina fynd på nära håll.

Häromdagen köpte jag några fler gulddetaljer till vårat lilla badrum. Vi har ju ett väldigt litet badrum så det passar jättebra att göra det lite mer lyxigt. 😊
 

Jag har satt marmor både bakom tvättfatet och runt papperskorgen.

Nu tänkte jag göra i ordning kvällsfika och sen är det kväll! 

Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela