Norrskensdrömmar

Bloggen om inredning, trädgård, mat och bakning

Färdigkalasat

Publicerad 2017-05-14 20:52:54 i Allmänt, Inredning,

Är helt slut idag efter en helg full med kalasförberedelser, firande och jobb. 

Vi firade hela dagen lång igår och jag hann inte ens ta några bilder. 😄
Dagen avslutades med jobb och jag har jobbat idag också. 
Så nu vilar jag helt utslagen i soffan.
Om man säger som så så hade jag ju LITE mera tid att fixa inför 1-årskalaset eftersom jag var hemma hela dagarna då. ☺️ 

En bild på tårtan blev det iaf. Den här fylld med marsankräm och banan.

Imorgon är jag ledig så jag hoppas på sovmorgon och sen finväder så vi kan vara ute. Vi ska åka en sväng och inhandla lite "bra att ha saker" också. 



Före helgen såg det ut så här bland mina penséer. Det kom rejäla hagelskurar.

Älskar verkligen ljuset om kvällarna nu och fågelkvittret som man hör när man går och lägger sig. 

Vi har underbar utsikt från sovrumsfönstret!

Ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela